Cercetare ştiinţifică în domeniul afacerilor

ABBYY se ocupă de tehnologiile de inteligenţă artificială (AI), şi anume de captura, conversia şi transformarea informaţiei, adică, a documentelor, textelor şi limbii. Tehnologiile AI reprezintă elementul esenţial al produselor ABBYY şi dezvoltarea acestora necesită cercetări ştiinţifice continue şi din diferite perspective.

Orice rezultat obţinut din cercetările ştiinţifice este bun, indiferent dacă este pozitiv sau negativ. Rezultatele obţinute din experimentul ştiinţific nu sunt tangibile în context comercial, ci abstracte. Totuşi, de dragul experimentului, un rezultat negativ este un rezultat bun; în context comercial, un asemenea efect este inacceptabil. Astfel, provocarea cea mai mare a unui dezvoltator de tehnologii comerciale care depinde de rezultatele cercetării ştiinţifice, este să asigure o cercetare stabilă, progresivă şi consistentă şi să ofere pe piaţă produse noi avansate. 

ABBYY poate să atragă, să selecteze cu atenţie şi să reţină persoane talentate care formează o echipă unică şi eficientă (Cercetare şi Dezvoltare, marketing, administrare, management). Echipa este capabilă să fabrice şi să livreze produse comerciale de cea mai înaltă calitate, având la bază cercetarea AI complexă, dar totuşi abstractă. ABBYY are cunoştinţe şi experienţa necesară pentru a selecta, instrui şi motiva persoanele care ar putea contribui la succesul echipei. Această echipă unică este capabilă să valorifice caracterul imprevizibil al ştiinţei teoretice şi să-l folosească în aplicaţiile şi tehnologiile din viaţa cotidiană, astfel încât să poată să culeagă informaţii şi să le transforme în cunoştinţe accesibile şi utile.