Soluţii ABBYY pentru contabilizarea cheltuielilor

Creşteţi eficienţa dvs. operaţională prin implementarea unor procese automatizate şi precise de prelucrare a facturilor şi a altor documente contabile.

Necesităţi specifice

  • O largă varietate de documente legate de contabilitate: facturi, contracte, comenzi de achiziţie, cecuri, formulare de remitere, borderouri de plată şi alte documente contabile
  • Structură complexă de documente: pagini multiple, articole, diverse dispuneri în pagină, documente însoţitoare
  • Captură orientată pe date
  • Integrare solidă cu CRM pentru întreprinderi şi sisteme de plată
  • Cerinţe stricte pentru precizia datelor

Soluţii şi produse

Prelucrarea unui volum mare de documente, formulare şi facturi

Soluţia performantă oferită de ABBYY automatizează şi accelerează prelucrarea unui volum mare de diverse tipuri de documente, clasificându-le, extrăgând informaţiile esenţiale şi transmiţându-le, împreună cu imaginile sursă sau cu fişiere PDF în care se pot căuta texte, către aplicaţii sau arhive la nivel de companie:

Beneficii

  • Eliminarea muncii manuale-intensive de tastare
  • Tranzacţii la timp şi alte operaţiuni de afaceri cruciale
  • Reducerea costurilor
  • Pârghii pentru obţinerea discounturilor pentru plăţile anticipate
  • Creşterea preciziei datelor financiare
  • Consolidarea capacităţilor de raportare financiară