Politica de prestare a serviciilor de suport tehnic

Vă mulţumim pentru alegerea produselor ABBYY. 

ABBYY oferă suport tehnic gratis pentru toate produsele livrate în cutii. 

Suportul tehnic pentru produsele destinate companiilor şi produsele pentru development este oferit în conformitate cu contractul de întreţinere, care poate fi sub formă de acord separat, sau parte a acordului de licenţă pentru utilizatorul final, livrat împreună cu produsul. 

În majoritatea cazurilor suportul tehnic este disponibil pentru versiunea curentă şi cea precedentă a produsului. Suportul tehnic poate să nu fie disponibil în caz de apariţie a conflictelor între politica şi acordul de licenţă sau legislaţia naţională. Apăsaţi aici pentru a vedea lista completă a produselor pentru care este oferit suport.

Suportul tehnic este oferit doar utilizatorilor înregistraţi. 

Vă atragem atenţia că multe dintre problemele ce apar pot fi soluţionate consultând ghidul utilizatorului, fişierul help sau secţiunea suportului tehnic de pe acest site. Suportul tehnic este oferit pe două căi: 

Vezi datele de contact ale serviciilor de suport regionale ale companiei ABBYY.

Găsiţi mai jos politica de suport în dependenţă de produs:

ABBYY Lingvo, ABBYY FineReader, ABBYY PDF Transformer

ABBYY FormReader

ABBYY FlexiCapture

ABBYY FineReader SDK

ABBYY îşi păstrează dreptul de a schimba sau modifica în alt mod politica de suport tehnic. În acest caz cu trei luni înainte de data planificată ABBYY va afişa pe site-ul său corporativ un preaviz.